FILADELFIA (USA, Pensylwania)
Filadelfia (Philadelphia) i aglomeracja – sieć metra, sieć tramwajowa (w tym podmiejska), sieć trolejbusowa i linie kolei podmiejskich.
Przykłady użycia warstw:
Nakładki z warstwami do pobrania (pliki kmz spakowane w zip)
sieć tramwajowa podmiejska (Red Arrow Lines) ⇒
linia kolei podmiejskiej (PATCO)⇒
linia kolei podmiejskiej (Norristown HSL) ⇒
Kolory i grubości linii:
Metro (Subway)
gruba linia – odcinek w tunelu
gruba linia – odcinek dwutorowy na powierzchni
cienka linia – odcinek jednotorowy na powierzchni
Tramwaj (Streetcar)
gruba linia – odcinek w tunelu
gruba linia – odcinek dwutorowy
cienka linia – odcinek jednotorowy
Tramwaj podmiejski (Trolley Red Arrow Lines)
gruba linia – odcinek dwutorowy
cienka linia – odcinek jednotorowy
Trolejbus (Trolleybus)
gruba linia – odcinek dwukierunkowy sieci napowietrznej
cienka linia – odcinek jednokierunkowy sieci napowietrznej
Kolej podmiejska (PATCO – Port Authority Transit Corporation)
gruba linia – odcinek w tunelu
gruba linia – odcinek dwutorowy
cienka linia – odcinek jednotorowy
Kolej podmiejska (Norristown High Speed Line)
gruba linia – odcinek dwutorowy
cienka linia – odcinek jednotorowy
Linki do informacji:
⇒ Strona kolei podmiejskiej Filadelfia-Lindenwold (⇒ PATCO – Port Authority Transit Corporation)
⇒ Tabor, mapy i zdjęcia (⇒ strona miasta na transphoto.org)
UWAGA:
Nakładki/warstwy można kopiować, edytować i wykorzystywać we własnych publikacjach.
Proszę tylko o wskazanie strony www.miastoeksplorator.pl jako źródło.
Żeby linie warstw na monitorze nie były „poszarpane”, należy w opcjach Google Earth Pro włączyć Antyaliasing (Narzędzia→Opcje→Widok 3D) – opcja dostępna tylko w trybie grafiki OpenGL. W Google Earth dla Chrome i innych przeglądarek należy wyłączyć budynki 3D.
Numeracja odcinków nie odzwierciedla przebiegu numeracji regularnych linii komunikacyjnych.
Proszę o informacje o błędach lub aktualnych zmianach sieci na stronie Facebook w komentarzach.