MADRYT i Parla (Hiszpania)

Madryt (Madrid) – metro, tramwaj-LR, tramwaj (Parla), kolej lokalna

(plik kml spakowany w zip)
wszystkie nakładki pobierz nakładkę dla Madrytu

Przykład nakładki – powiększ obraz:
przykład - powiększ obraz

Żeby linie warstw na monitorze nie były „poszarpane”, należy w opcjach Google Earth Pro włączyć Antyaliasing (Narzędzia→Opcje→Widok 3D) – opcja dostępna tylko w trybie grafiki OpenGL. W Google Earth Online (wersja przeglądarkowa) należy wyłączyć budynki 3D (Menu→Styl mapy).


Legenda kolorów i grubości linii:

metroMetro
metro w tunelu gruba linia – odcinek w tunelu
metro na powierzchni gruba linia – odcinek dwutorowy na powierzchni
metro na powierzchni cienka linia – odcinek jednotorowy na powierzchni
metro w budowie gruba linia – odcinek w budowie

Tram/Light RailTram/Light Rail (Metro Ligero)
Tram-LR gruba linia – odcinek dwutorowy
Tram-LR cienka linia – odcinek jednotorowy
Tram-LR w tunelu gruba linia – odcinek w tunelu

tramwajTramwaj (Tranvía de Parla)
tramwaj gruba linia – odcinek dwutorowy
tramwaj cienka linia – odcinek jednotorowy

kolej lokalnaKolej lokalna (Renfe Cercanías)
Kolej lokalna gruba linia – odcinek dwutorowy
Kolej lokalna cienka linia – odcinek jednotorowy
Kolej lokalna w tunelu gruba linia – odcinek w tunelu


Linki do informacji:

⇒ Schemat sieci komunikacji w Madrycie (⇒ strona miasta na urbanrail.net)

⇒ Strona operatora komunikacji miejskiej w Madrycie (⇒ Consorcio Transportes)

⇒ Madryt: Tabor, mapy i zdjęcia (⇒ strona miasta na transphoto.org)

⇒ Schemat sieci tramwajowej w Parli (⇒ strona miasta na urbanrail.net)

⇒ Strona operatora komunikacji tramwajowej w Parli (⇒ Tranvía de Parla)

⇒ Parla: Tabor, mapy i zdjęcia (⇒ strona miasta na transphoto.org)


UWAGA:
Nakładki/warstwy można kopiować, edytować i wykorzystywać we własnych publikacjach.
Proszę tylko o wskazanie strony
www.miastoeksplorator.pl jako źródło.
Numeracja odcinków nie odzwierciedla przebiegu numeracji regularnych linii komunikacyjnych.
Proszę o informacje o błędach lub aktualnych zmianach sieci na stronie Facebook w komentarzach.